مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : فتح قله های ورزشی با 10 عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران فرهنگی

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: در مسابقات ورزشی دستگاه های اجرایی استان تیم های ورزشی زن و مرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی با 10 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی بر بام ورزش کارکنان استان ایستاد.

کد مطلب: ۸۸۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : فتح قله های ورزشی با 10 عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران فرهنگی

محمد علی واقعی؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی چهارشنبه شب درحاشیه آیین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران دستگاه های اجرایی درگفتگوباخبرنگارپاناگفت: مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان آذر و دی ماه امسال به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد و ورزشکاران زن و مرد فرهنگی در 14 رشته ورزشی حضور داشتند و با حریفان به رقابت پرداختند.

او، با بیان این که تیم های ورزشی آموزش و پرورش و ورزشکاران فرهنگی جزو مدال آور ترین تیم ها و ورزشکاران این دوره از مسابقات بودند، تصریح کرد: تیم های اول هر رشته به عنوان نماینده استان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات بهمن و اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان های خراسان رضوی، قزوین، فارس، بوشهر و آذربایجان غربی برگزار می شود.

واقعی، از ورزش به عنوان نماد صلابت، ایستادگی و قدرت یاد کرد و ادامه داد: لازمه سلامت جامعه سلامت جسم و روح فرهنگیان و دانش آموزان است؛ از این رو توجه به ورزش فرهنگیان و دانش آموزان الزامی بوده و هدفمند شدن فعالیت های ورزشی علاوه بر شاداب سازی مدارس کمک شایانی به توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی استان می کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: ایجاد نگرش های مثبت و پویا، تقویت انگیزه کوشش برای یادگیری، کاهش دغدغه،اضطراب و استرس و ارتقای عزت نفس و آسایش فکری دانش آموزان از جمله رویکرد های مهم آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای ورزش در مدارس استان به شمار می رود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی ابراز کرد: دوران مدرسه فرصتی گرانبها برای نشان دادن لذت ورزش و تحرک بدنی به کودکان و نوجوانان است و می توان فرهنگ درست زیستن و زندگی توأم با نشاط و تندرستی را در آن ها نهادینه کرد تا حتی پس از دوران مدرسه نیز ورزش در ردیف برنامه های روزانه دانش آموزان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار