تاکید بر کمیته هدایت تحصیلی در مدارس

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم محیطی مفرح را برای آنان فراهم کنیم تاآنان بتوانند انرژی روحی و روانی خود را تخلیه کنند. و آزادانه در محیط مدرسه به گفتگو بپردازند.

کد مطلب: ۸۸۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر کمیته هدایت تحصیلی در مدارس

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع مدیران متوسطه دوره اول، مدیران هنرستانها و مشاوران منطقه 8 حضور یافته بود اعلام کرد که باید نشاط را در محیط مدرسه گسترش دهیم و این را در چارچوب ارزشها و هنجارها گسترش دهیم.

کریمی با بیان اینکه شادی حق مسلم نوجوانان است افزود: باید تلاش کنیم محیطی مفرح را برای آنان فراهم کنیم تاآنان بتوانند انرژی روحی و روانی خود را تخلیه کنند. و آزادانه در محیط مدرسه به گفتگو بپردازند. همچنین باید اهتمام جدی داشته باشیم که مهارتهای زندگی، مهارتهای فنی را نیز بیاموزند و از حافظه محوری اجتناب کنیم. در ضمن باید سعی کنیم با هماهنگی عاملان تربیتی تا می توانیم آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم لذا باید به توسعه کانونها و اماکن تربیتی اقدام کنیم و دانش آموزان را درگیر فعالیت ها نماییم که کمتر به فضای مجازی روی بیاورند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به تشکیل کمیته هدایت تحصیلی در سطح مدارس تأکید کرد و اعلام کرد: باید دانش آموزان را نسبت به هویت شغلی و تحصیلی بیشتر آشنا کنیم تا بتوانند با بینش آگاهی مناسب رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند. نوجوانان نیاز مبرمی دارند که به خودباوری برسند و به درک مناسبی از شغل و رشته در آینده خود داشته باشند.

گفتنی است: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران،بعد از اتمام جلسه از نمایشگاه مشاغل که در محل اداره آموزش و پرورش منطقه 8 برگزار شده بود دیدن کرد و از دانش آموزان و دست اندرکاران تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار