عبدالرسول کریمی: از مهم ترین اهداف پرسش مهر ریاست جمهوری ، ترویج فرهنگ گفتمان بین نسل های مختلف کشور می باشد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: باید بتوانیم ارزشهای جامعه را حفظ کرده و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم. جامعه کنونی نیاز به وحدت و انسجام بیشتری دارد.

کد مطلب: ۸۸۹۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: از مهم ترین اهداف پرسش مهر ریاست جمهوری ، ترویج فرهنگ گفتمان بین نسل های مختلف کشور می باشد

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست محترم جمهوری با حضور مدیرکل فرهنگی- هنری وزارت آموزش و پرورش و معاون فرهنگی وزارت متبوع، معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و برگزیدگان فرهنگی و دانش آموز در محل کانون شهید مفتح برگزار گردید.

در این مراسم کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تشکر از برگزیدگان و هنرمندان و گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد: تا می توانیم باید ارتباط عمیقی بین رئیس جمهور محترم و محبوب و دانش آموزان و فرهنگیان برقرار کنیم.

کریمی به اهداف اساسی پرسش مهر پرداخت که عبارت بودند از :

ترویج فرهنگ گفتمان بین نسل های مختلف کشور

پیداکردن راههای جدید و مؤثر برای پیشرفت در جامعه

همیاری و کمک به رئیس جمهورمحترم برای اداره کشور در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ...

افزایش روحیه خودباوری در میان دانش آموزان

مشارکت در امور جامعه

مهارت حل مسئله و خوب اندیشیدن

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: باید بتوانیم ارزشهای جامعه را حفظ کرده و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم. جامعه کنونی نیاز به وحدت و انسجام بیشتری دارد.

در ادامه مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت متبوع به تشکرو تقدیر از این فعالیت ارزشمند پرداخت و اشاره کرد: شهر تهران در این زمینه گامهای اساسی را در زمینه کمی و کیفی برداشته است.

گفتنی است: تعدادی از برگزیدگان به ارائه گزارش در مورد آثار برگزیده خود پرداختند و در 3 مرحله از برگزیدگان فرهنگی و هنری پرسش مهر مناطق 19 گانه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار