در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش تایباد:

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش سه شنبه 2بهمن با حضور فرماندار، شهرداران، اعضای شورای شهر، خبرنگاران و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تایباد برگزار شد

در ابتدای این نشست مدیر اداره آموزش و پرورش تایباد ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به اعضا، هدف اصلی شورای آموزش و پرروش را استفاده از ظرفیت کلیه ارگان ها جهت پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت دانست

محمود آریامنش افزود: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به رفع مشکلات عدیده نیست، باید از پتانسیل کلیه ادرات، ارگان های عمومی و خصوصی و عموم مردم در این زمینه استفاده نماییم.

​​​​​​وی بیان کرد: در راستای برگزاری باشکوه گرامیداشت دهه مبارک فجر، جدول زمان بندی و برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا و ابلاغ به مدیران و معاونین پرورشی تنظیم و ارسال گردیده است.

وی تبلیغات محیطی و آزین بندی ، پخش سرود های انقلابی، مراسم زنگ انقلاب ، گلباران مزار شهدای شهرستان، برگزاری مسابقه عکاسی ویژه همکاران و دانش آموزان در دهه فجر ، اجرای سرود انقلابی و هماهنگ 1357 دانش آموز در روز 22 بهمن ماه و ... را از جمله برنامه های این اداره در دهه فجر برشمرد.

فرماندار تایباد نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقشی که می تواند این دستگاه در تربیت و پرورش آینده سازان ایفا کند گفت: توجه به مسائل و مشکلات آموزش وپرورش ضروری است و انتظار می رود همگان در جهت ارتقاء فعالیتهای آموزشی و پرورشی گام بردارند.

حسین شرافتی راد افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد دولتی زمانی می تواند موفق تر عمل کند که مشارکت مردمی و همراهی تمام اولیا را در کنار خود داشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: در این راستا حمایت خیرین کمک کار بوده و ما باید با بهره مندی بیشتر از نقش مردم نسبت به احداث فضاهای موردنیاز و تهیه نیازمندیها اقدام نماییم.


این جلسه پس از گذشت 2 ساعت بحث و تبادل نظر بین اعضا و با تقدیر از اعضای فعال این شورا به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار