مدیر آموزش و پرورش مراغه خبر داد: اجرای بیش از 70 برنامه متنوع در مدارس مراغه به مناسبت ایام الله دهه فجر

جشنواره فجر ۹۸ با شرکت بیش از ۳۰ هزار دانش آموز روستایی و شهری برگزار می شود

مراغه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از اجرای بیش از 70 برنامه متنوع در مدارس مراغه به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش مراغه خبر داد: اجرای بیش از 70 برنامه متنوع در مدارس مراغه به مناسبت ایام الله دهه فجر

جلیل اسلامی در جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به اینکه راه پرشکوه انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد ،گفت: "دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاورد های انقلاب اسلامی اشت".

وی انقلاب اسلامی ایران را مدیون اندیشه ها و تفکرات امام راحل و شهدای انقلاب دانست و افزود: "امروزه نیز مقام معظم رهبری پرچمدار راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است".

اسلامی در ادامه با بیان اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی 70برنامه متنوع در دهه فجر توسط این مدیریت به اجرا در خواهد آمد، افزود : "این برنامه ها برای شناساندن این فرهنگ که نشات گرفته از ایثار و فداکاری است ،برگزار می شود".

وی افزود: "نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در مدارس و کانون های فرهنگی و تربیتی، برگزاری نمایشگاه آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری جشنواره غذا از جمله برنامه این مجموعه خواهد بود".

وی ادامه داد: تجلیل از فرزندان ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، تشکیل جلسات گفتمان انقلاب و همچنین حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در یوم الله 22بهمن از دیگر برنامه این مدیریت در دهه مبارک فجر می باشد".

رییس دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در خاتمه صحبت های خود گفت: "در دهه فجر امسال در کنار سایر برنامه ها، جشنواره فجر 98 در 50برنامه از 26تا 10اسفند ماه با حضور بیش از 30هزار دانش آموز مدارس شهری، روستایی این شهرستان علاوه بر برنامه های مدرسه محوری به اجرا در می آید".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار