رئیس آموزش و پرورش پیربکران:نقش ارزنده شورای معلمان در مدارس را جدی بگیرید

پیربکران، اصفهان (پانا) -به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش مراسم تجلیل از همکاران شاخص دوره ابتدایی در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:نقش ارزنده شورای معلمان در مدارس را جدی بگیرید

در مراسم تجلیل از همکاران شاخص دوره ابتدایی رییس اداره ضن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش و ارزش این شورا در جمع معلمان دوره ابتدایی گفت: آموزش و پرورش پیربکران در سال جاری در پروژه مهر 97 رتبه عالی استان را کسب کرد و این نتیجه همت و یاری مدیران، برنامه ریزی و تلاش خوب آنان در کسب این رتبه بود.

مجتبی سهرابی ادامه داد: امروز نقش ارزنده همکاران با توجه به سند تحول بنیادین که محور کار ما و راهکار یکایک شما است بیشتر مشخص است. 131 راهکار عملی و عملیاتی در سند تحول بنیادین به عنوان محور کار ما وجود دارد و در مدارس مدیران برنامه تدبیر دوره ابتدایی را بر اساس ساحت های آن طراحی و اجرا می کنند. اهمیت دانستن این سند تا حدی است که 5 امتیاز رتبه خبره و عالی همکاران با توجه به آگاهی به سند تحول بنیادین است.

رئیس اداره در ادامه انتظارات خود را بیان کرد و گفت: اولین اتنظار از شما همکاران این است که فعالیت های یاددهی- یادگیری و پرورشی را بر اساس برنامه ریزی طرح تدبیر به خوبی انجام دهید و انتظار دوم این است که نقش ارزنده و کلیدی که شورای معلمان در مدارس دارد به جدیت بگیرید. شما به عنوان صاحبنظران تعلیم و تربیت در مدارس نقش بسیار بالایی جهت کمک به مدیران در ارتقای آموزش مدارس دارید. در جلسات شورای معلمان مسائل و مشکلات را بیان کنید و برنامه های خود را عملیاتی کنید.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم ما توجه به بازماندگان تحصیل در دوره ابتدایی است. همه ما متولی این امر هستیم که دانش آموزی نباید از تحصیل محروم شود. همچنین در مدارس تعدادی از دانش آموزان در معرض خطر هستند و این چالشی است که معلم پیش رو دارد. با شناسایی این دانش آموزان و با همکاری مسئولین شهرستان و منطقه باید به آنان کمک کرد.

رئیس اداره در پایان از اهمیت کارگاه های آموزشی سخن و گفت و اذعان داشت هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی تبادل نظر جهت ایجاد شرایط مناسب برای آموزش فرزندان این منطقه است.

در این مراسم از دانش آموزان برتر استان در طرح جابر و همکاران شاخص دوره ابتدایی منطقه که حائز کسب رتبه های استانی و کشوری بودند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار