مدیرآموزش و پرورش پیربکران:مدیران باید به آشنایی همکاران بر سند تحول بنیادین تاکید کنند

پیربکران، اصفهان (پانا) - گردهمایی مدیران متوسطه اول منطقه پیربکران درمحل مرکز آموزشی رفاهی چمرود برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۵۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش پیربکران:مدیران باید به آشنایی همکاران بر سند تحول بنیادین تاکید کنند

در آغاز جلسه گردهمایی مدیران متوسطه اول موضوعات جشنواره نوجوان خوارزمی، طرح داناب، بحث هدایت تحصیلی وبرنامه ریزی جلسات آموزشی برای اولیا وفراگیران پایه نهم، بررسی طرح ایران مهارت وبرنامه ویژه مدرسه درمنطقه، تجزیه وتحلیل آزمون پیشرفت تحصیلی در مرحله اول و بررسی گزارشات مدیریتی و نظارت بالینی وپیگیریهای مرتبط با آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه رئیس اداره درباره ارزیابی رتبه های خبره و عالی توسط مدیران صحبت کرد و گفت: در ارزیابی شاخص های خبره و عالی و ارزیابی سالانه همکاران دقت کنید. شما به عنوان تصمیم گیران و تصمیم سازان دوره اول متوسطه باید به آشنایی همکاران بر سند تحول بنیادین تاکید کنید چون همه بخشنامه ها بر اساس سند تخول بنیادین ارسال می شود.

وی افزود: باید در ارزیابی دقت شود که حق به حق دار برسد و دلسردی برای همکاران فعال ایجاد نشود.

رئیس اداره در ادامه به اهمیت برگزاری کلاس های فوق برنامه اشاره کرد و طبق قانون به پیشنهاد معلم مبنی بر تشکیل کلاس های فوق برنامه در جلسه شورای معلمان و اخذ مصوبه و بیان این موضوع در جلسه شورای مدرسه تاکید کرد.

تاکید بر حضور فعال همکاران و دانش آموزان در جشنواره تولید محتوا، ملاک نمرات مستمر، اجرای برنامه تعالی مدیریت و نظارت بر روند آموزشی و پرورشی فرزندان طرح پراکنده شاهد از دیگر مواردی بود که رئیس اداره درباره آن صحبت نمود.

در پایان مراسم گردهمایی از مدیران فعال در طرح داناب و همچنین مربیان و داوران جشنواره نوجوان خوارزمی سال گذشته تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار