رئیس آموزش و پرورش پیربکران: حمایت از کالای ایرانی به عنوان یک محور اساسی در زمینه استقلال است

پیربکران، اصفهان (پانا) - اولین مرحله اردوی عملی آمادگی دفاعی دانش آموزان دختردوره دوم متوسطه منطقه پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران: حمایت از کالای ایرانی به عنوان یک محور اساسی در زمینه استقلال است

مجتبی سهرابی در اردوی عملی آمادگی دانش آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش گفت: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش بازگذاشتن مسیر مشارکت اولیا و دیگر نهادها جهت تصمیم گیری در امور آموزش و پرورش است.

وی در ادامه درباره کلاس اردوی عملی آمادگی دفاعی گفت: کشور ما با توجه به این که کشوری غنی است از قدیم مورد تهاجم دشمانان بسیاری قرار گرفته که این تهاجم در زمان 40 ساله انقلاب بیشتر شد و شما متوجه انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و ... شده اید و همه باید آمادگی مقابله با این تهاجم را داشته باشند.

رئیس اداره گفت: در اردوی عملی آمادگی دفاعی باید چند موضوع را به خوبی یاد بگیرید. اول این که فرهنگ ایثار و شهادت را پاس بدارید و ادامه دهنده راه شهدا باشید. امروز امنیت کشور ما مدیون خون شهدا است. باید به وصیت شهدا عمل کنیم و با خوب درس خواندن، حفظ عفاف و حجاب و خواندن به موقع نماز و قرآن نشان دهید که شما ادامه دهنده راه شهدا هستید چون همه این امور سرلوحه کار شهدا بوده است.

وی در موضوع دوم به موضوع استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال موضوعی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری با توجه به شعار"حمایت از کالای ایرانی" قرار دارد. حمایت از کالای ایرانی به عنوان یک محور اساسی در زمینه استقلال می باشد. استقلال شعار مردم ایران از اول انقلاب بوده است و افتخار ما است که از کالای ایرانی حمایت و استفاده کنیم.

رئیس اداره یادگیری کمک های اولیه و امدادرسانی به خود و دیگران را از دیگر مزایای کلاس آمادگی دفاعی اعلام کرد و تقویت مهارت دست ورزی را از اهداف این کلاس بیان کرد.

گفتنی است اردوی عملی آمادگی دفاعی برای دانش آموزان در دبیرستان مولوی و هنرستان امین برگزار شد و شامل آموزش پدافند غیر عامل و اصول آتش نشانی و ایمنی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار