بازدید روحانیون طرح هجرت ازموسسه خیریه توانبخشی شیروان

شیروان (پانا) - معاونت تبلیغ طرح هجرت شهرستان شیروان گفت: در این بازدید همه ما با قرار گرفتن در بین معلولین موسسه خیریه توانبخشی و نگهداری کم توان ذهنی و جسمی شهرستان، متاثر شده و اشک ها از چشمانمان جاری شد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید روحانیون طرح هجرت ازموسسه خیریه توانبخشی شیروان

حسینعلی قنبرزاده افزود: واقعا مدیریت و پرسنل این موسسه همانند فرشتگان رحمت بر روی زمین برای بیماران این موسسه هستید و بیماران این مرکز بعد از خدا و توسل به اهل بیت (ع) چشم امیدشان به خدمات دلسوزانه شما عزیزان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با این شغل که یکی از سخت ترین کارها همراه با فشار روحی و جسمی است گفت: آحاد جامعه باید اهمیت و دشواری کار شما را شناخته و مشکلات، دغدغه و درد هایتان را شنیده و آن را رفع نماید.

معاونت تبلیغ طرح هجرت شهرستان شیروان در پایان به نمایندگی از طرف روحانیون طرح هجرت از زحمات بی دریغ و دلسوزانه مدیریت و پرسنل این موسسه تشکر و قدردانی نمود.

خانم زینب شیرزاد مسئول فنی مرکز نگهداری معلولین مهر شهرستان شیروان نیز گفت: پرسنل این مرکز با مشکلات بسیار زیادی که روبه رو هستند و با توجه به اینکه نگهداری معلولین ذهنی و جسمی بسیار دشوار است اما در بیمه موضوع سختی کارشان محاسبه نشده است و یکی دیگر از مشکلات این مجموعه نیز پایین بودن حقوق پرسنل با فعالیت های زیاد می باشد.

ارائه گزارش از نحوه نگهداری و خدمات به معلولین ذهنی و جسمی توسط پرسنل این موسسه به روحانیون طرح هجرت، بیان مشکلات و خواسته ها و دردل های پرسنل از روحانیون طرح هجرت جهت ارائه در جامعه و حل مشکلات مطرح شده و برگزاری اردوی یکروزه زیارتی و سیاحتی به مقصد مشهد مقدس اهدایی از طرف روحانیون طرح هجرت برای پرسنل این موسسه از دیگر برنامه های این بازدید بود.

خبرنگار ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار