موج خدمت‎رسانی گروه‎های جهادی برای محرومیت‎زدایی در آبدانان

ایلام (پانا) - بسیجیان شهرستان آبدانان، در قالب رزمایش خدمت عازم اردوهای جهادی شده و کار خود را برای محرومیت زدایی در مناطق محروم و حاشیه نشین آغاز کرده اند.

کد مطلب: ۸۵۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
موج خدمت‎رسانی گروه‎های جهادی برای محرومیت‎زدایی در آبدانان

کم ادعا اما پردغدغه و تلاشگر بسیجیان شهرستان آبدانان، در قالب رزمایش خدمت عازم اردوهای جهادی شده و کار خود را برای محرومیت زدایی در مناطق محروم و حاشیه نشین آبدانان آغاز کرده اند.

سرهنگ پاسدار"کرمرضا نصرالهی" فرمانده سپاه ناحیه بسیج آبدانان گفت: همزمان با آغاز رزمایش بزرگ نمایش اقتدار بسیج سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 در سراسر کشور، 21 گروه جهادی از شهرستان آبدانان به این رزمایش اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ آبدانان 13 و 14 شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله دوم این رزمایش از ۹ الی ۲۹ شهریورماه با محوریت اردوهای جهادی در حاشیه شهر آبدانان و مناطق محروم شروع به کار کرده است.
نصرالهی هدف از اجرای این رزمایش را خدمت‌رسانی به مردم مستضعف و نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان برشمرد و افزود : این رزمایش با اعزام بسیجیان جهادگر به مناطق محروم مختلف شهرستان در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به کمک خانواده‌های محروم می‌آید ، ادامه داد: این رزمایش با انجام فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌وساز توسط گروه‌های جهادی برادر و فعالیت‌های فرهنگی، آموزش مهارت‌های زندگی و مشاغل خانگی با حضور گروه‌های جهادی خواهر انجام می شود.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان گفت: جایگاه بسیج، جایگاه راه انبیا و اولیا خدا است، بسیج همیشه در صراط مستقیم، همیشه پیرو ولایت‌فقیه و در زمره مدافعین انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار