راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه تعالی است

خرم آباد (پانا) - معاون آموزش متوسطه در نشست هم اندیشی اجرای برنامه تعالی استان با همکاری حوزه معاونت پرورشی و تربیتی، بیان داشت: راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه تعالی است.

کد مطلب: ۸۸۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه تعالی است

نصراله بازگیران در این نشست با اشاره به اینکه ما به دنبال آموزشی هستیم که در بستر تربیت اتفاق بیفتد،افزود: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، انسان سازی، نگاه ویژه به انسان و طی ساحت های شش گانه ای است که خروجی دستگاه تعلیم و تربیت از آن ، شخصی قانون گرا، مسئولیت پذیر، تصمیم گیر و توانمند باشد.

وی با نام بردن از برنامه تعالی به عنوان راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان داشت: اگر می خواهیم آموزش و پرورش را متحول نمائیم باید خودمان نوک پیکان تغییر باشیم .

وی تصریح کرد : هدف برنامه تعالی اینست که مدیر بتواند با برنامه ریزی، زمینه مشارکت ارکان مدرسه را فراهم آورد در واقع برنامه تعالی به دنبال نظم دهی و کیفیت بخشی به فعالیت های مدرسه است.

اسدا.. عباس زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان نیز با یاد کردن از این نکته که بدون آموزش نمیتوان یک مربی، مشاور و یا دانش آموز موفق داشت، گفت: برنامه تعالی، برنامه ای مدون در راستای ارتقاء سطح کیفی مدیریت مدارس است و امیدواریم با هم افزایی و مشارکت بیشتر و اجرای دقیق این برنامه، شاهد رشد شاخص های آموزشی و پرورشی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار