مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:

اهمیت تجهیز معلمان به علم و تکنولوژی روز

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در نشست کارشناسان شاهد و امور ایثارگران شهرستان ها، نواحی و مناطق که ملایر برگزار شد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان را از عوامل مصونیت در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت تجهیز معلمان به علم و تکنولوژی روز

پورداود تصریح کرد: اهتمام به این تحولات از جمله ضرورت هایی است که باید مورد توجه معلمان قرار گیرد.

او مجهز شدن به علم و تکنولوژی روز را برای معلمان حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: آشنایی با فن‌ آوری های آموزشی و استفاده از روش های نوین تدریس در دنیای امروز بسیار مهم و ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت آینده پژوهی برای معلمان، گفت: این مهم باید سرلوحه کار فعالان عرصه تعلیم و تربیت باشد.

او با تأکید بر ایجاد فضای پرسش و نقادی در مدرسه، خاطرنشان کرد: اگر آموزش مبتنی بر پژوهش باشد، بالندگی معلمان و دانش آموزان و تقویت روحیه پرسشگری و پژوهشگری را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، تصریح کرد: این سند فصل الخطاب دستگاه تعلیم و تربیت است.

پورداود هویت اسلامی ایرانی و حیات طیبه را از جمله مباحث مهم در سند تحول بنیادین ذکر کرد و افزود: براساس این سند مدرسه محور راهبردی اصلی آموزش و پرورش است.

او تصریح کرد: مدرسه، کانون اصلی تعلیم و تربیت است که در سند تحول بنیادین نیز بر آن تأکید شده است.

در این نشست که رضایی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان و سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز حضور داشتند، از کارشناسان حوزه شاهد و امور ایثارگران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار