معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

افتخار به گذشته و امید به آینده، شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده، شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۸۸۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
افتخار به گذشته و امید به آینده، شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است

سیروس فتحی در سومین گردهمایی ستاد کمیته فرهنگیان و دانش آموزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف آموزش و پرورش استان در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شناخت و برجسته سازی هر چه بهتر موفقیت هایی است که در عرصه های مختلف داشته ایم.

فتحی گفت : شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده می باشد .

فتحی افزود : باید مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی را به نسل جوان بویژه دانش آموزان منتقل کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و دینی از جمله برنامه هایی است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان با سیره عملی و زندگی با برکت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام(ره) اولین جشنواره فرهنگی هنری آینه زمان با محوریت زندگی به سبک روح الله در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با موضوعات مختلف شعر، سرود، نمایش، فیلم کوتاه، نقاشی و خوشنویسی نستعلیق در سطح کشور برگزار می شودکه شیوه نامه اجرایی آن به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده است.

فتحی گفت :آماده سازی و اجرای گروه سرود 313 نفره در مراسم 12 بهمن ماه و گروه سرود 1357 نفره ویژه ی روز22 بهمن ماه در سطح استان از برنامه های دیگری است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با محوریت مدرسه انجام شود افزود: از ظرفیت و توان تشکل های دانش آموزی در اجرای برنامه ها باید بهره گیری کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های پیشنهادی معاونت ها و ادارات مختلف در دبیرخانه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بررسی و پس از جمع بندی نهایی در قالب کتاب چاپ و به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار