در گفت و گو با پانا

تهیه کننده فیلم سینمایی سال دوم دانشگاه من : به رسول صدرعاملی و «سال دوم دانشکده من» ایمان داریم

تهران (پانا) –- مسعود ردایی از اولین اکران فیلم «سال دوم دانشکده من» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده فیلم سینمایی سال دوم دانشگاه من : به رسول صدرعاملی و «سال دوم دانشکده من» ایمان داریم

مسعود ردایی تهیه کننده فیلم «سال دوم دانشکده من»در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره این فیلم گفت: این فیلم به نویسندگی پرویز شهبازی موضوع اجتماعی دارد و همانطور که از نامش پیداست درباره یک عده دانشجو است که در زمینه امور درسی یک سری چیزها را بررسی و در راستای همان ها فعالیت می کنند.
ردایی با اشاره به بازیگران این فیلم گفت: علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی، علیرضا استادی بازیگران اصلی هستند و در کنار آنها ٢٢ بازیگر دختر و شناخته نشده برای اولین بار ایفای نقش می کنند، این ٢٢ نفر از میان ٩٠٠ نفر و پس از پشت سر گذاشتن مراحل تست و تمرینات بازیگری برای حضور در این فیلم انتخاب شده‌اند.
این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره وضعیت فیلم «سال دوم دانشکده من» توضیح داد: در حال حاضر تدوین، ساخت موسیقی و مراحل تصحیح رنگ به اتمام رسیده و پروانه ساخت آن نیز صادر شده و آماده اکران است.
وی ادامه داد: فیلم «سال دوم دانشگاه من» را برای جشنواره فجر ارسال کرده ایم و منتظر اکران این فیلم در آنجا هستیم. همیشه گروه فیلمساز به فیلمی که می سازند اعتقاد دارند، من هم به فیلمی که رسول صدرعاملی با همکاری یک تیم حرفه ای ساخته باور دارم و فکر می کنم نتیجه خوبی از سمت تماشاگران و داوران در جشنواره فجر دریافت کنیم.
دیگر عوامل اصلی این پروژه شامل مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، موسیقی کریستف رضاعی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار