معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:

50 هزار نفر از دانش آموزان استان کردستان در نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم شرکت کرده اند

سنندج(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت 50 هزار نفر از دانش آموزان استان در نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم خبر داد .

کد مطلب: ۸۸۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
50 هزار نفر از دانش آموزان استان کردستان  در نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم شرکت کرده اند

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان صبح امروز با اعلام این خبر گفت : ثبت نام در نهضت ملی حفظ قرآن کریم با استقبال دانش آموزان استان مواجه شده است به طوریکه از ابتدای ثبت نام تاکنون بیش از 50 هزار نفر در این برنامه ملی شرکت کرده اند .

وی افزود : برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، طرح نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم در سال تحصیلی 98-97 برای دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس اجرایی شده است .

نریمانی هدف از اجرای این طرح ملی را ترویج فرهنگ عمومی قرآن، انس دانش آموزان با قرآن، گسترش سبک زندگی اسلامی و ایجاد آمادگی در دانش آموزان برای مواجهه با هجمه های فرهنگی در دنیای امروز عنوان کرد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان گفت: روی آوردن نسل جوان به قرآن و آموز ه های قرآنی موجب دوری آنان از ناهنجاری ها و انحرافات می شود .

گفتنی است در سال تحصیلی جاری نهضت ملی حفظ قرآن کریم به عنوان یکی از برنامه های محوری معاونت پرورشی و فرهنگی به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است و دانش آموزان و فرهنگیان می توانند با شرکت در این برنامه علاوه بر برخورداری از برکات معنوی از جوایز ارزنده طرح نیز بهره مند شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار