مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران :

اجرای طرح حفظ جزء سی ام قرآن کریم در مدارس ابتدایی شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای طرح حفظ جزء سی ام قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید در مدارس ابتدایی شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح حفظ جزء سی ام قرآن کریم در مدارس ابتدایی شهرستان‌های تهران

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: طرح جزء سی ام قرآن کریم برای اولین بار در سال تحصیلی جدید از طرف مقام عالی وزارت ابلاغ و در کل کشور با محوریت مدارس ابتدایی و فرهنگیان جهت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن درحال اجراست .

وی این طرح را شروع یک موج قرآنی جدید در کشور دانست و افزود: در دنیای آشفته امروز ما راهی جز تمسک به قرآن نداریم و این لطف خداوند است که ما توانسته ایم سهمی در نشر قرآن داشته باشیم.

صیدلو، با اشاره به اینکه این طرح در راس فعالیت های قرآنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران قرار دارد، تاکید کرد: باید با ارزیابی هایی دقیق و مستمر از این طرح، موانع و اشکالات پیش روی آن را در سطح مدارس مرتفع نمود.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: در راستای معرفی این طرح به دانش آموزان، تعداد 80 هزار پوستر تبلیغی و اطلاع رسانی و 14 هزار پوستر ویژه طرح جهت نصب در کلاس های ابتدایی به مدارس استان ارسال شده است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر هدف قرار گرفتن جوانان درراستای تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی یادآور شد: قطعا در برابر تهاجمات فرهنگی، بهترین پناهگاه برای جوانان توجه به کتاب الهی و سیره اهل بیت علیهم السلام است و در این راستا تلاش جدی مسئولین ضروری به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار