سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در شورای معاونین تاکید کرد:

به‌عنوان متولی امر تعلیم و تربیت باید نقش فعال تری در جامعه ایفا کنیم

زنجان (پانا) - نعمت الله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در شورای معاونین بر نقش آموزش و پرورش به عنوان متولیان تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
به‌عنوان متولی امر تعلیم و تربیت باید نقش فعال تری در جامعه ایفا کنیم

نعمت الله محمدی در شورای معاونین اداره کل ضمن اشاره به تغییراتی که در رده مدیریتی آموزش و پرورش استان انجام شد گفت: « تشکیل جلسه و بررسی مسایل جاری و هماهنگی برای ادامه امور توام با آرامش ضروری بود».

وی با تقدیر از زحمات خانم مریم رشتچی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان افزود:« تلاش های شبانه روزی خانم رشتچی ستودنی است و ادامه این روند برای ارتقا دستگاه تعلیم و تربیت استان با همکاری و همراهی معاونین، روسای ادارات، کارشناسان و تمامی همکاران اداری و آموزشی در نواحی و مناطق 14 گانه از الزامات است».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: «ما یک تیم هستیم و موفقیت ها و نقص ها به پای همه ما نوشته خواهد شد و همه در قبال عملکرد صورت گرفته مسئول هستیم».

این مقام مسئول با اشاره به سرآمد بودن آموزش و پرورش استان در تمامی زمینه ها تصریح کرد: «ما باید متحد باشیم و با جدیت کارها را پیش ببریم و بدون وابستگی به گروه و یا جناح خاصی و با همراهی هم در جهت رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت گام برداریم».

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: «با توجه به تغییرات اتفاق افتاده و دست به دست شدن اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی در این خصوص، بر همه همکاران واجب است که این فضا را رصد و کنترل نمایند تا آموزش و پرورش از هدف اصلی خود خارج نشود و ضربه نبیند».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: «در روزهای آتی و با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های گوناگون وظیفه داریم برنامه ریزی دقیقی در این خصوص انجام دهیم تا برنامه ها در خور شان کشور عزیزمان برگزار شود».

محمدی اظهار داشت: «ما به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت باید نقش فعال تری در جامعه ایفا نماییم و انتظار داریم در این برهه زمانی نخبگان و فرهیختگان فرهنگی، آموزش و پرورش را یاری نمایند».

در ادامه معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل سابق و تبریک انتصاب سرپرست جدید آموزش و پرورش استان بر لزوم آرامش در دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کردند.

معاونین آموزش و پرورش استان کار تیمی را عامل موفقیت در کارها دانستند و رمز این کار را صداقت و همدلی در کلیه فعالیت ها عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار