مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :برنامه محوری عامل موفقیت ، دست یابی به اهداف و پیشبرد امور است

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل با تاکید بر ضرورت توجه به برنامه های اصلی و استراتژیک ، برنامه محوری در همه بخش ها را عامل موفقیت ، دست یابی به اهداف و پیشبرد امور دانست.

کد مطلب: ۸۶۸۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :برنامه محوری عامل موفقیت ، دست یابی به اهداف و پیشبرد امور است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تاکید بر ضرورت تهیه و تدوین برنامه عملیاتی اولویت دار و تعیین شاخص های عملکردی ، خواستار مشارکت کلیه معاونت و بخش های مختلف در اجرای این مهم شد .

وی بازدید از واحد های اداری و آموزشی و نظارت بر فعالیت و اقدامات را یکی از برنامه های مسئولین آموزش و پرورش استان در سطوح مختلف عنوان کرد و گفت : در بازدید از مدارس و ادارات ضمن همه جانبه نگری و بررسی جامع امور ،همه فعالیت های آموزشی ، تربیتی و در کنار آن وضعیت فیزیکی ساختمان ، ایمنی مدارس ، سلامت دانش آموزی و فعالیت بوفه مدارس مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد .

قربانی با تشکر از اهتمام همه معاونت ها و روسای بخش های مختلف در پیگیری امور و تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای پیشبرد برنامه ها، به برخی از موفقیت های اخیر استان در عرصه آموزشی و ورزشی اشاره کرد و کسب رتبه هفتم کشوری ورزش دانش آموزی و ارتقاء میانگین نمرات دانش آموزان دوره متوسطه نسبت به سال گذشته را از موفقیت های اخیر استان اعلام کرد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین به ضرورت توجه به سیستم های گرمایشی مدارس نیز تاکید کرد و گفت : شهرستانها و مناطق تابعه استان باید ضمن تشکیل جلسات توجیهی با حضور مدیران مستقل مدارس ، مدیران آموزگاران و مدارس تک معلمی نسبت به پیگیری وضعیت سیستم گرمایشی مدارس اقدام و به صورت حضوری نیز از نزدیک بر فعالیت این بخش نظارت مستقیم داشته باشند .

قربانی توسعه فرهنگ اقامه نماز در سطح واحد های اداری و آموزشی استان را یکی از برنامه های اولویت دار ذکر کرد و با تاکید بر اقامه نماز جماعت در مدارس و ادارات با حضور کارکنان ، فرهنگیان و دانش آموزان گفت : مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق نیز در همین راستا با حضور در مدارس در نماز جماعت مدارس شرکت می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار