عیادت رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از فرزند معلم ایثارگر منطقه

شهرری(پانا) - رئیس، شورای معاونین و کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور در منزل دبیر تربیت بدنی یکی از مدارس قیامدشت از فرزند وی عیادت کردند.

کد مطلب: ۸۷۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
عیادت رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از فرزند معلم ایثارگر منطقه

هفته گذشته فاطمه دیودار معلم رشته تربیت بدنی شاغل در مدرسه سید رضی شهر قیامدشت علیرغم بستری بودن فرزندش در بخش آی سی یو بیمارستان هفت تیر شهرستان ری، با حضور در محل خدمت و همراهی تیم فوتسال مدرسه ی محل خدمت در مسابقات فوتسال منطقه ای شرکت کرد و بار دیگر ایثار و فداکاری معلمان را به تصویر کشید.

در همین راستا بهروز نصیری رئیس،شجاعی معاون پژوهش و پشتیبانی، قاسمی پور معاون پرورشی و ولیزاده کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش به عیادت فرزند این معلم رفتند.

در این دیدار نصیری با تشکر از این حرکت فرهنگی و ایثارگرانه این معلم گفت: معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی و ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است که در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است.

وی با اشاره به این مطلب که معلمان راه درست و صحیح زندگی کردن را به افراد جامعه می آموزند گفت:خداوند متعال نسبت به شان و مقام معلمین به خصوص آن ها که فداکاری و اخلاق را می آموزند عنایت خاصی مبذول داشته و آنان را بر سایر طبقات ممتاز ساخته است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار