ضرورت بازطراحی چرخه آب و طراحی باغ ایرانی اسلامی در برج طغرل شهرری

شهرری (پانا) - عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جریان بازدید ازپروژه برج طغرل گفت: بازطراحی چرخه آب و طراحی باغ ایرانی اسلامی در مجموعه فرهنگی برج طغرل ضروریست.

کد مطلب: ۸۷۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازطراحی چرخه آب و طراحی باغ ایرانی اسلامی در برج طغرل شهرری

شهربانو امانی، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جریان بازدید از روند اجرای پروژه برج طغرل شهرری گفت: تاکنون دیدگاه ساختمانی در این پروژه حاکم بوده است و طراحی ها بر این اساس صورت گرفته پیشنهاد شد تا به لحاظ منظر و زیبایی باغ ایرانی اسلامی برای این مجموعه با در نظر گرفتن پوشش گیاهی شهر ری مورد مطالعه و طراحی قرار گیرد.

امانی با اشاره به وضعیت ناتمام پروژه گفت: هم اکنون این پروژه پیشرفت خوبی دارد اما این پیشرفت در بخش سخت افزاری است و این در حالی است که بخش عمده ای از کار باید در بخش نرم افزاری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که مطالعات این پروژه از دهه ۷۰ آغاز شده بود و در آن زمان دانش بازچرخانی آب نسبت به امروز محدود بود پیشنهاد شد تا این موضوع مورد بازطراحی قرار گرفته و همچنین با توجه به اینکه تاکنون دیدگاه ساختمانی در این پروژه حاکم بوده است و طراحی ها بر این اساس صورت گرفته پیشنهاد شد تا به لحاظ منظر و زیبایی باغ ایرانی اسلامی برای این مجموعه با در نظر گرفتن پوشش گیاهی شهر ری مورد مطالعه و طراحی قرار گیرد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار