مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از معلم پژوهنده برگزیده استان تجلیل کرد

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور در جلسه شورای معلمان دبیرستان حدیث کسا واقع در خاورشهر از معلم برگزیده استانی در اقدام پژوهی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از  معلم پژوهنده برگزیده استان تجلیل کرد

بهروز نصیری در جمع معلمان دبیرستان حدیث کسا با تاکید بر اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و چالش های ارتباط بین نسلی گفت: اگر بخواهیم فرهنگ و تمدن خود را منتقل کنیم باید تعامل مناسبی بین دو نسل برقرار شود ،هر نسلی برای برقراری ارتباط روش خاص خودش را دارد ، لازم است با هر نسلی به زبان خودش ارتباط برقرار شود مثلا مسن‌ترها ارتباط رو در رو را به تلفن و تماس تلفنی را به پیام متنی ترجیح می‌دهند در حالی که جوان‌ترها از طریق اپلیکیشن‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در جوامع مدرن، تغییرات اجتماعی با سرعت بیشتری اتفاق می افتد، گفت: در گذشته و در جوامع سنتی، خانواده و گروه های اولیه باعث جامعه پذیری افراد می شدند اما در حال حاضر الگوهای متنوع تر و بیشتری برای جامعه پذیری نسل جدید وجود دارد و خانواده ها بدون توجه به اینکه این الگوها چه پیامدهای رفتاری برای نسل جوان خواهند داشت، آنها را رها می کنند و این اتفاق باعث می شود که جوان ها الگوهای جدیدی را کسب کنند که بر رفتار و نگرش آنها تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزش خانواده گفت: همین مسائل و نکات رفتاری را باید به خانواده دانش آموزان هم آموزش داد تا دانش آموز در خانه و مدرسه با رویکرد واحدی روبه رو شود.

در پایان جلسه معلمان به بیان مشکلات مدرسه و دانش آموزان منطقه پرداخته و نصیری نیز با بیان راهکارهایی در جهت رفع مشکلات و چالش ها نکاتی را بیان کرد.

گفتنی است در این جلسه از اعیان منش دبیر ریاضی جهت برگزیده شدن در اقدام پژوهی در مرحله استانی تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار