رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان خبر داد:

جایگاه سوخت بندر سجافی هندیجان افتتاح می‌شود

هندیجان (پانا) - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان گفت: به همت بخش خصوصی و تعاونی‌های صیادی و تجاری هندیجان جایگاه سوخت بندر سجافی هندیجان به ‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۷۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه سوخت بندر سجافی هندیجان افتتاح می‌شود

غلامحسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان، اظهار داشت: جایگاه سوخت شناورهای صیادی و تجاری در بندر سجافی هندیجان که توسط خود تعاونی‌ها با سرمایه‌ گذاری و مشارکت بخش خصوصی به ‌زودی راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: این جایگاه سوخت با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی احداث ‌شده به ‌زودی با حضور مسئولان شهرستان هندیجان افتتاح و مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان بیان کرد: افتتاح این جایگاه سبب می‌شود که صیادان عزیز در بندر سجافی سوخت ‌گیری کرده و نیازی نیست به شهر مراجعه کنند و در مسیر جاده‌های ناهموار تردد کنند.
وی گفت: مسافت هندیجان تا بندر سجافی 25 کیلومتر است و صیادان مجبور هستند در شهر سوخت‌گیری و به بندر سجافی جهت رفتن به دریا مراجعه کنند. اما اگر این جایگاه تعاونی صیادان مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد این مسافت بسیار کاهش می‌یابد.
عباسپور عنوان کرد: افتتاح جایگاه سوخت در بندر سجافی می‌تواند هزینه‌های صیادان و تجار را بسیار کاهش داده و رضایت ‌مندی آن‌ها را بیشتر کند. همچنین بندر سجافی به جایگاه سوخت نیاز مبرم داشته است.
وی ادامه داد: مسافت جایگاه سوخت جدید تا بندر سجافی 5 کیلومتر است اما مسافت بندر سجافی تا جایگاه سوخت درون شهر به 40 کیلومتر هم می‌رسد. ظرفیت اشتغال‌زایی این جایگاه 10 نفر و طول جایگاه برای پهلوگیری لنج های تجاری و صیادی 100 متر است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان تصریح کرد: 5 هزار متر متراژ جایگاه، ظرفیت پمپ‌ها 6 عدد که 3 عدد آن موقتاً فعال می‌شود و خدمات رفاهی کامل در آن پیش‌بینی ‌شده است.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار