فرماندار هندیجان تصریح کرد:

کالاهای قاچاق که در ورودی هندیجان کشف می‌شود، هیچ ارتباطی به این شهرستان ندارد

هندیجان (پانا)- فرماندار هندیجان گفت: کالاهای قاچاق که در ورودی هندیجان توسط نیروهای خدوم و زحمت ‌کش انتظامی ضبط می‌شود، مربوط به شهرستان هندیجان نبوده و از شهرهای هم‌جوار وارد می‌شوند.

کد مطلب: ۸۵۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کالاهای قاچاق که در ورودی هندیجان کشف می‌شود، هیچ ارتباطی به این شهرستان  ندارد


کوروش مودت در گفت‌وگو با خبرنگار پانا بندر هندیجان، اظهار داشت: کالاهای قاچاق مکشوفه از شهرهای هم‌جوار وارد و توسط افسران زبده پلیس انتظامی شهرستان بندر هندیجان کشف می‌شوند.
وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش‌های علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان، استاندار خوزستان، مسئولان انتظامی، دریابانی، گمرکات استان خوزستان ضوابط و مقررات صحیحی در خصوص تجارت هندیجان برقرار شده و ورود و خروج کالاها بر اساس نظارت دقیق انجام می‌شود.
فرماندار هندیجان بیان کرد: در شهرستان هندیجان و بندر سجافی قوانین و مقررات شفافی برای تجارت اعمال و مردم در کنار مسئولان همکاری‌های نزدیکی دارند. در برخی مواقع که اخباری مبنی بر کشف کالای قاچاق در هندیجان اعلام می‌شود ارتباطی با این شهرستان ندارد.
وی گفت: ضمن تشکر از کارکنان زحمت ‌کش انتظامی هندیجان که با درایت و اشرافیت امنیت جامعه را برقرار می‌کنند. ما در مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر تأکید داشته و در این راه از نیروهای انتظامی، امنیتی حمایت می‌کنیم.
مودت عنوان کرد: در بحث کشف کالاهای قاچاق در مبادی ورودی هندیجان باید مبدأ و مقصد کالاها مشخص شود، این کالاهایی که در ورودی هندیجان کشف ‌می شود، هیچ ارتباطی با شهرستان هندیجان ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار