برترین فیلم‌های جشنواره فجر بر پرده سینمای هندیجان پخش می‌شود

هندیجان (پانا) -رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: فیلم‌های سینمایی تنگه ابو قریب و به ‌وقت شام پنجشنبه و جمعه اول و دوم شهریور ماه در سینمای مجتمع خلیج‌ فارس هندیجان اکران می‌شوند.

کد مطلب: ۸۴۷۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برترین فیلم‌های جشنواره فجر بر پرده سینمای هندیجان پخش می‌شود


مسعود میرزا پور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان، اظهار کرد: پخش دو فیلم از متفاوت‌ترین فیلم‌های سینمایی که جزو بهترین فیلم‌های جشنواره فجر سی و ششم و مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت برای علاقه‌مندان این هنر اکران می‌شود.
وی افزود: اکران این دو فیلم با همکاری نمایندگی جشنواره مردمی فیلم عمار در هندیجان صورت می‌گیرد. از همه همشهریان عزیز درخواست داریم برای مشاهده این فیلم‌های زیبا به سالن سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: «تنگه ابو قریب» تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج، روایتی دیدنی و بدیع در ژانر دفاع مقدس است که در آن‌ یکی از آخرین عملیات جنگ تحمیلی که در منطقه تنگه ابو قریب انجام شد و تأثیر زیادی در سرنوشت دفاع مقدس داشت را به تصویر می‌کشد.
وی گفت: فیلم سینمایی به‌ وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نیز از سری فیلم‌هایی است که با اقبال عمومی مواجه بوده و داستان آن، روایت پدر و پسر خلبانی است که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به‌وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آن‌هاست.
میرزا پور عنوان کرد: مکان اکران فیلم‌ها را در سالن خلیج ‌فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و زمان شروع سانس ها را پنج‌شنبه و جمعه اول و دوم شهریور ماه ۹۷ از ساعات ۶ عصر، ۸ و ۱۰ شب اعلام کرد.
وی ادامه داد: ما از همه اکران کنندگان فیلم‌های فاخر سینمایی ایران درخواست می‌کنیم جهت بر روی پرده رفتن فیلم‌های آن‌ها به این اداره ارشاد هندیجان مراجعه کرده و هماهنگی‌های لازم را صورت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار