معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد:

غیبت روسای ادارات هندیجان در جلسات فرمانداری به مقام مافوق گزارش می‌شود

هندیجان( پانا )- معاون فرماندار هندیجان گفت: غیبت روسای ادارات هندیجان در جلسات فرمانداری مایه تأسف بوده و از این به بعد این غیبت‌ها به مدیران کل آن‌ها در استان گزارش خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
غیبت روسای ادارات هندیجان در جلسات فرمانداری به مقام مافوق گزارش می‌شود


به گزارش خبرنگار پانا ، تشکیل جلسات در فرمانداری به‌ منزله هماهنگی مدیران اجرایی شهرستان‌ها با فرماندار جهت رفع و بهبود مشکلات مردم است. یعنی همه موارد باید با هماهنگی فرماندار و دیگر نهادها باشد.

قطعاً اگر جلسات بدون حضور مدیران دستگاه‌ها برگزار شود، در پیگیری‌ها اختلالاتی به وجود می‌آید، یعنی رئیس دستگاه چون در جلسه نبوده پس از همه موضوعات اطلاعی ندارد و این یعنی ناهماهنگی بین مسئولان که به مردم لطمه وارد می‌کند.

غیبت روسای ادارات در جلسات فرمانداری هندیجان جای تأسف دارد
علاوه بر عدم حضور همه مدیران دستگاه‌ها در جلسات فرمانداری هندیجان مشکل دیگری که وجود دارد حضور نماینده آن مسئول در جلسه است که به سبب عدم توانایی تصمیم‌گیری توسط آن نماینده مشکلات را دو چندان می‌کند.
بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان در جلسه تنظیم بازار که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وقتی مدیر دستگاه در جلسات تنظیم بازار شرکت نمی‌کند و به خود اجازه حضور در جلسات فرمانداری را نمی‌دهد جای تأسف دارد.
وی افزود: هر مدیری که در جلسات حضور ندارد به مدیران کل آن‌ها نامه نوشته‌ و این موضوعات گزار می‌شود. فرمانداری نماینده دولت در شهرستان و همه روسای ادارات طبق قانون موظف هستند در جلسات حضور به موقع داشته باشند.
معاون فرماندار هندیجان بیان کرد: جای نگرانی دارد که رئیس اداره جهاد کشاورزی هندیجان که یک رکن در امر تنظیم بازار است در جلسه حضور ندارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار