فارس مقصد گردشگری اردوهای دانش آموزی

شیراز (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از درایت و هوشمندی معاونت پرورشی فارس در واگذاری اردوگاه شهید آیت الله دستغیب به سازمان دانش‌آموزی فارس تقدیر کرد و گفت: در گذشته نظر ما بر این بود که کوتاهی‌هایی نسبت به این اردوگاه در استان فارس وجود دارد اما اکنون شاهد آن هستیم که نگاه خوبی به آن شده و به بزرگترین اردوگاه جنوب کشور تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۷۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فارس مقصد گردشگری اردوهای دانش آموزی

علی رمضانی در گفت و گو با پانا ادامه داد: طی بازدید‌های به عمل آمده از این اردوگاه تصمیم گرفتیم کمک‌هایی در راستای افزایش ظرفیت‌های اردوگاه استان فارس انجام دهیم چرا که با فضاهای ایجاد شده برای دانش آموزان در مدتی که در اردوگاه هستند هم، با یک مهارت آشنا می شوند و هم فضای شادابی را در اختیار دانش آموزان می گذارند.

او از کمک هزینه بالغ بر 200 میلیون تومان توسط معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش برای تقویت و تجهیز بیشتر اردوگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز خبر داد و افزود: این اردوگاه به عنوان بزرگترین اردوگاه دانش آموزی جنوب کشور قابلیت هایی دارد که باید فارس را به مقصد گردشگری دانش آموزی تبدیل کند.

وی در کوتاهی وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش فارس در معرفی این استان و ظرفیت های آن به عنوان یک نقطه ضعف یاد کرد و افزود: فارس با دارا بودن ظرفیت های بسیار گردشگری و دانش آموزی باید به یکی از مقاصد گردشگری اردوهای دانش اموزی دانش اموزان سراسر کشور تبدیل شود.

مجتمع فرهنگی اردویی شهید ایت الله دستغیب در دوازده کیلومتری شمال شهر شیراز با مساحتی بالغ بر 50 هکتار واقع شده است و دارای امکانات فراوان از جمله ظرفیت 350 نفره خوابگاهی و 6 سوئیت با ظرفیت 40 نفر و کمپ های مجهز با ظرفیت 1000 نفر برای خدمت رسانی به دانش آموزان سراسر کشور مهیا شده است، این مجتمع دارای امکانات رفاهی و تفریحی شامل استخر روباز، باغ پرندگان، مانژ سوارکاری، پیست دوچرخه سواری و ایستگاه دوچرخه و کالسکه سواری است.

وی در ادامه از خبر گزاری پانا به عنوان یک خبرگزاری که موفق به جلب اعتماد مسئولین آموزش و پرورش شده است یاد کرد، و خاطرنشان کرد: با توجه به این که خبرنگاران دانش آموز و همکاران فرهنگی هستند، توانستند اعتماد مدیران آموزش و پرورش را جلب کنند که به روز ترین خبر ها در اختیار این خبرگزاری قرار می گیرد.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پانا علاوه بر موفقیت در امر اطلاع رسانی ، به دانش آموزان مهارتی را می آموزد که می توانند پس از فارغ التحصیلی در خبرگزاری های دیگر فعالیت خود را ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار