برگزاری گردهمایی تخصصی معاونین و مربیان پرورشی در شهرقدس

شهرقدس(پانا) -معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرقدس گفت :توصیه نظام آموزش به ما این است که دانش آموزان فقط کتاب بخوانند و در امتحان شرکت کنند و در آخر نیز تست بزنند.

کد مطلب: ۸۶۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی تخصصی معاونین و مربیان پرورشی در شهرقدس

این نشست تخصصی به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس و با هدف اطلاع رسانی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی در سال جدید برگزار شد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس گفت:اکنون در حوزه علم و تربیت مشکلی که وجود دارد،این است که ما در مدارس به خاطر نظام آموزشی،تفکر آموزش نمی دهیم.یعنی در واقع تفکری وجود ندارد.بحث تفکر و فکر کردن بسیار کم رنگ شده است.

وی بیان کرد: حتی خداوند درمورد تفکر و فکر کردن در آیات الهی نیز سفارش کرده است.این آیات بسیار ارزشمند هستند و مفهوم والایی دارند اما درک نمی کنیم و فکر نمی کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرقدس در خصوص نظام تربیتی و آموزشی اذعان داشت:توصیه نظام آموزش به ما این است که دانش آموزان فقط کتاب بخوانند و در امتحان شرکت کنند و در آخر نیز تست بزنند.

وی خاطر نشان کرد: تست زنی روش جدیدی است که در گذشته زیاد رواج نداشت اما اکنون به دلیل اینکه دانش آموزان بتوانند در مدارس موفق و در کنکور شرکت کنند، نیاز به کلاس های مختلف تست زنی دارند.در گذشته چنین نبود و تعداد سوالات مفهومی بیشتر بود اما اکنون تست زنی بیشتر رواج دارد.

سپس مصطفی برجی کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز ضمن تشکر از زحمات آزاد ایمانی کارشناس مسئول سابق قرآن و عترت آموزش و پرورش در خصوص مسابقات قرآن و عترت توضیحات لازم را ارائه داد.

همچنین زهرا زراعت کار کارشناس مسئول فرهنگی و هنری توجه معاونین و مربیان را به نکات مهمی در خصوص فعالیت های یک ساله مسابقات فرهنگی و هنری،پرسش مهر ،خبرگزاری پانا و تشکل پیشتازان جلب کرد.

شایان ذکر است، در این جلسه از زحمات بازنشستگان حوزه پرورشی، بابازاده و امامی توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی تقدیربعمل آمد.

/خبرنگار:هدیه قنبرلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار