آموزش و پرورش و دانش آموزان را جدی بگیریم

همدان (پانا) - رئیس شورای شهر نهاوند گفت: هر هزینه و تلاشی که در راستای آموزش و پرورش صرف شود، صدها برابر بهره آن به اجتماع برمی گردد؛ به همین خاطر در جامعه باید بستری را فراهم کنیم که بتوان از این نهاد تاثیرگذار در کشور نهایت بهره وری را داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۷۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و دانش آموزان را جدی بگیریم

عبدالعلی ملکی در جلسه آبان ماه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: همه نهادها در جامعه وامدار آموزش و پرورش هستند؛ بنابراین مسئولان باید زمینه ای را فراهم کنند تا جامعه محیطی برای مهارت آموزی و تبادل مسائل اجتماعی و فرهنگی شود و آموزش تنها در چارچوب مدرسه نباشد و اجتماع و خانواده ها باید در کنار آموزش و پرورش باشند تا بتوانیم به اهداف مهم دست بیابیم.

در ادامه جلسه علیرضا غلامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه متولی امر تعلیم و تربیت در جامعه، به تنهایی قادر نیست به همه ی اهداف خود برسد و نیاز به همکاری سایر ادارات و دستگاه ها دارد.

وی با بیان اینکه حوزه سوادآموزی نهاوند در استان در جایگاه دوازدهم قرار دارد، از این مسئله ابراز نارضایتی کرد و گفت: با همه تلاش ها و کارهای خوبی که در حوزه سواد آموزی شهرستان انجام شده است، اما باید اذعان داشت که در این زمینه وضعیت مطلوبی نداریم و رفع این مشکل، نیاز به اجماع همگانی و کمک سایر نهادها دارد.

در پایان این جلسه، مهدی جلاوند معاون سیاسی، امنیتی فرماندار نیز با ارائه جمع بندی از مطالب ارائه شده گفت: طی بخشنامه ای همه ی ادارات شهرستان را ملزم کرده ایم که در کوتاه ترین زمان، افراد بی سواد و کم سواد جامعه ی هدف خود را شناسایی و به اداره سوادآموزی شهرستان معرفی کنند.

وی افزود: برای روشن شدن اهمیت موضوع و این که بهتر بتوانیم ادارات را پای کار بیاوریم، طی اقدامی عملکرد ادارات در زمینه ی همکاری با اداره سوادآموزی، جزو شاخص های ارزیابی ادارات قرار گرفته است.
/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار