نیمکت رئال مادرید برای یک سال و نیم آرژانتینی می‌شود

تهران (پانا) – با نتایج خوب رئال مادرید در زمان سرمربی‌گری موقت سانتیاگو سولاری، مدیر این باشگاه بدنبال عقد قرارداد با این مربی آرژانتینی است.

کد مطلب: ۸۷۰۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نیمکت رئال مادرید برای یک سال و نیم آرژانتینی می‌شود

به گزارش مارکا؛ سانتیاگو سولاری که پس از اخراج لوپتگی بصورت موقت روی نیمکت رئال مادرید قرار گرفته است در 4 بازی سرمربی‌گری برای رئال مادرید توانسته 4 برد بدست آورد و تیمش 15 گل زده داشته باشد.

موفقیت‌های سولاری در هفته‌های اخیر باعث شده تا فلورنتینو پرز از عملکرد این مربی رضایت داشته باشد و بدنبال این باشد تا حضور او را روی نیمکت رئال مادرید از عنوان سرمربی موقت به سرمربی دائم تغییر دهد.

پرز پیشنهادی یک سال و نیمه به سولاری ارائه کرده و حالا توپ در زمین این مربی آرژانتینی است که درباره آینده‌اش تصمیمی بزرگ را بگیرد. او که به نظر می‌رسد بر خلاف سایر مربی‌ها چندان بر سر رقم قرارداد با پرز بحث نکند 4 جام در لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را پیش رو دارد و برای کسب رضایت هواداران رئال مادرید حداقل یکی از جام‌های لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

سولاری اگر بتواند یکی از موفقیت‌های زین‌الدین زیدان را در اولین سال سرمربی‌گری‌اش تکرار کند، می‌تواند امیدوار باشد تا جایگاه اسطوره فوتبال فرانسه را در برنابئو بدست آورد و مرد محبوب برای هواداران این تیم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار