سران منچستریونایتد جانشین مورینیو را انتخاب کردند

تهران (پانا) – روزهای سخت مورینیو در منچستر ادامه دارد و او باید آخرین تلاش‌های خود برای بقا در نیمکت شیاطین سرخ را انجام دهد.

کد مطلب: ۸۷۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سران منچستریونایتد جانشین مورینیو را انتخاب کردند

به گزارش سان، در حالی که به نظر می‌رسید با حضور خوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد این تیم یکبار دیگر به جاده موفقیت برگردد و باز هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر جزیره شود، اما اوضاع برای این تیم با آقای خاص خوب پیش نرفته است.

هر چند پیروزی با ارزش مقابل یوونتوس توانست مورینیو را کمی از درهای خروج اولدترافورد دور کند، اما خطر اخراج همچنان با این مربی پرتغالی همراه است. سران منچستریونایتد به مورینیو گفته‌اند که کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا تنها راه ادامه کار او در این تیم است و اگر منچستریونایتد نتواند نتیجه خوبی در این دوره از لیگ قهرمانان بگیرد، مورینیو فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور نخواهد داشت.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام گزینه‌ای است که سران منچستریونایتد به صورت جدی بدنبال حضور او در اولدترافورد هستند و به رغم اینکه مدیران باشگاه تاتنهام به جدایی سرمربی خود تا امروز رضایت نداده‌اند؛ تلاش‌های منچستری‌ها برای جذب او ادامه دارد.

البته منچستریونایتد برای قرار دادن پوچتینو روی نیمکت یک رقیب جدی دارد، رئال مادرید هم که چند روز پیش حکم اخراج را به لوپتگی داد در تلاش برای انتقام سرمربی آرژانتینی تاتنهام به اسپانیا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار