سایت مشهور اسپانیایی سرمربی جدید رئال مادرید را معرفی کرد

تهران (پانا) صبر مدیران باشگاه رئال مادرید به سر رسیده است و آنها سرانجام راضی شده‌اند تنها با گذشت 9 هفته از مسابقات لالیگا سرمربی خود را تعویض کنند.

کد مطلب: ۸۶۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سایت مشهور اسپانیایی سرمربی جدید رئال مادرید را معرفی کرد

به گزارش مارکا، جولیان لوپتگی که در ابتدای فصل جای زین‌الدین زیدان را روی نیمکت رئال مادرید گرفت و به علت توافق با این باشگاه، از تیم ملی اسپانیا هم برکنار شد نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد و سرانجام پس از شکست مقابل لوانته مدیران رئال تصمیم آخر خود برای تغییر در کادر فنی را گرفتند.

توافق مدیران این باشگاه روی سرمربی موقت است و آنها قصد دارند تا برای انتخاب سرمربی دائم بررسی‌های بیشتری انجام دهند. در همین راستا قرار است سانتیاگو سولاری که بین سال‌های 2000 تا 2005 برای رئال مادرید به میدان رفته هدایت این تیم را بصورت موقت برعهده بگیرد.

سولاری سرمربی تیم دوم رئال مادرید است و کار مربیگری را با حضور در تیم جوانان رئال مادرید آغاز کرده است. این مربی 42 ساله آرژانتینی قرار است یکشنبه هفته آینده در الکلاسیکو روی نیمکت رئال مادرید بنشیند. به این ترتیب دیدار مقابل ویکتوریا پلژن آخرین حضور لوپتگی روی نیمکت رئال مادرید خواهد بود و به نظر نمی‌رسد نتیجه این بازی تاثیری در تصمیم مدیران این باشگاه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار