معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

۳۰۰ گفتمان دینی تا پایان سال در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه (پانا)-– معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۳۰۰ گفتمان دینی تاپایان سال در سطح مدارس و دانشگاه های استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ گفتمان دینی تا پایان سال در آذربایجان غربی برگزار می شود

حجت الاسلام رامین حسینی خورنژاد معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۰ گفتمان دینی در سطح مدارس و مابقی در سطح دانشگاه های استان برگزار می شود افزود: این گفتمان ها دینی از اواسط آبان ماه تا پایان سال با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه های استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هر کدام از گفتمان های دینی نزدیک ۵۰ نفر شرکت خواهند داشت عنوان کرد: آسیب های اجتماعی، سواد رسانه ای، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و سطح زندگی اسلامی از موضوعات مهم این گفتمان های دینی است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند و اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص منابع مالی برای برگزاری گفتمان های دینی در مدارس است که با همکاری اداره آموزش و پرورش و استقبال دانش آموزان، همچنین با استفاده از اساتید مجرب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تأثیر برگزاری گفتمان های دینی در رفع شبهات نسل جوان اضافه کرد: به سبب اینکه گفتمان ها از یک فضای باز برای تبادل آرا و نظرات برخوردار هستند و جوانان به راحتی می توانند پاسخ سؤالات خود را در همان جلسه دریافت کنند، از این رو با استقبال مطلوبی در اجرای گفتمان های دینی مواجه هستیم.

حجت الاسلام حسینی حضور استادان مجرب در تبیین مسائل اجتماعی روز را از جمله مولفه های توفیق برگزاری گفتمان های دینی عنوان کرد و ادامه داد: باید از این فرصت برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب و مصون سازی جوانان در مقابل این حمله ها استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار