بکارگیری فکر ،پدافند غیر عامل را پشتیبانی می کند

مراغه (پانا ) - معاون فرماندار مراغه گفت : بکارگیری فکر مهم ترین ابزار پدافند غیر عامل در برابر خطرهای احتمالی است.

کد مطلب: ۸۶۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بکارگیری فکر ،پدافند غیر عامل را پشتیبانی می کند

جواد محمودی در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل که در دبیرستان دخترانه معلم مراغه برگزار شد ،گفت: استفاده از فکر به عنوان پشتیبان کننده و ابزار مهم پدافند غیر عامل ،نقش بسزایی در مصون سازی در برابر تهدیدات و بلاهای طبیعی و غیر طبیعی دارد.

وی به نقش پدافند غیر عامل در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و افزود : فرهنگ سازی ،اطلاع رسانی و پرورش صحیح نسل آینده ،جامعه را در برابر خطرات و تهدیدات و حوادث غیر مترقبه و همچنین آسیب های اجتماعی بیمه می کند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم با اشاره به موضوع پدافند غیر عامل گفت:نامگذاری یک هفته به نام پدافند غیر عامل ،نشاندهنده حساسیت و توجه ویژه به این موضوع است.

جلیل اسلامی به خطرات و تهدیدات در حوزه پدافند غیر عامل اشاره و افزود : بیشتر تهدیدات در کشور مربوط به آسیب های روانی است که حتی آسیب های اجتماعی از آن سرچشمه می گیرد.

وی پدافند غیر عامل را توانمند سازی در همه عرصه های عنوان و اظهار کرد : در پدافند غیر عامل هرکس بایستی در مقابل تحرکات دشمن و حوادث غیر مترقبه آمادگی لازم داشته باشد تا با کم ترین تلفات مواجه شوند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در رشد و تعالی جامعه گفت: مصون سازی دانش آموزان و نسل آینده در برابر مخاطرات و آسیب های اجتماعی همراه با برگزاری کلاس های توجیهی از جمله اولویت کاری این مجموعه در حوزه پدافند غیر عامل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار