ضرورت ایجاد وزارت بهداشت و روان در کشور

مراغه (پانا) -نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسیس وزارت بهداشت و روان از جمله اولویت هایی است که طرح آن در مجلس بررسی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد وزارت بهداشت و روان در کشور

علی جلیلی در نشست صمیمی با مربیان پرورشی و کارشناسان مشاوره آموزش و پرورش مراغه که به مناسبت هفته بهداشت و روان برگزار شد، گفت: با توجه به نیاز های جامعه در حوزه سلامت روان ،تاسیس وزارتی با عنوان وزارت بهداشت و روان الزامی است.

این استاد دانشگاه به ضرورت توجه به بهداشت روان در بین خانواده ها تاکید و اظهار کرد :برای ایجاد ،حفظ و تامین بهداشت روان در خانواده ها لازم است تک تک اعضای آن با مهارت های لازم برای زندگی آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دنیا ،آموزش نماد اقتدار ،عزت و برتری است ،افزود : فعال بودن ،سازگاری با محیط و حق طلب بودن از جمله ویژگی های یک معلم در مقام آموزش است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این نشست گفت: مدیریت آموزش و پرورش ،مدیریت استدلالی است زیرا این مجموعه بایستی برای سوالات متعدد ،پاسخ های متعدد داشته باشد.

جلیل اسلامی با اشاره به اینکه تبدیل آموزش و پرورش به سازمان یادگیرنده جزء اولویت است ،افزود : در این نوع سازمان ،آموزش یک طرفه نیست و بلکه همه از یکدیگر مطالب می آموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار