تبریک نماینده مردم اردکان در مجلس به مناسبت 25 سال صدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری

یزد (پانا) - در پی کسب رتبه اول کنکور سراسری توسط دانش آموزان استان یزد برای بیست و پنجمین سال متوالی، محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تبریک نماینده مردم اردکان در مجلس  به مناسبت 25 سال صدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری

محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی، ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، خواستار حمایت بیشتر مسئولان امر از این روند غرور آفرین شد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

خبر شادی آفرین و غرور انگیز ایستادن دانش آموزان استان یزد برای بیست و پنجمین سال متوالی بر قله آزمون ورودی دانشگاه های سراسر کشور که نشان از استعداد سرشار، تلاش وافر، برنامه ریزی علمی و همدلی و همراهی خانواده های این عزیزان با مربیان و معلمان و کادر محترم آموزشی استان دارد، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات استان رقم زد.

نگاهی گذرا به آمار و ارقام ارائه شده که نشانگر توان علمی دانش آموزان استان درسطح کشور است، لزوم حمایت بی دریغ از این روند موفقیت آمیز را ببش از پیش مشخص می سازد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دانش آموزان استان یزد در کنکور سراسری سال 1397 با کسب 50 درصد قبولی در کلیه گروههای آزمایشی، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و موفق شده اند تا در گروه علوم ریاضی با ثبت درصد قبولی ۸۵/۶ ، در گروه علوم تجربی با ۴۶/۹ و در گروه علوم انسانی با ۷۷/۶، در صدر کنکور کشور بایستند که جای افتخار و قدردانی دارد.

امیدوارم در پس ربع قرن موفقیت بی نظیر دانش آموزان استان در کنکور سراسری کشور، آموزش و پرورش استان یزد توانسته باشد در کنار تربیت نسلی عالم و بهره مند از افتخارات تحصیلی، انسانهایی توانمند، کار بلد و مسوولیت پذیر را به ایران اسلامی هدیه کند که هم خود و هم جامعه را به سوی موفقیت رهنمون باشند.

ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به حضور همه دانش آموزان ، خانواده های محترم این عزیزان و تمامی کادر آموزش و پرورش استان و معلمان و مربیان، از همه دست اندرکاران امر در دولت و به ویژه وزارت آموزش و پرورش میخواهم تا با حمایت بیشتر از این روند موفقیت آمیز و قدردانی از تلاشها و زحمات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش استان، گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران نموده و راه را برای تداوم این مسیر بالنده هموارتر نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار