شرکت 30 هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری

رشت(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به حضور سالانه ۳۰ هزار داوطلب در کنکور سراسری در این استان، گفت: باید فضای رقابتی سالم برای دانش آموزان فراهم شود.

کد مطلب: ۸۷۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 30 هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری

نادر جهان‌آرای در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر شهرستان بندرانزلی که در سالن اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۳۰ هزار نفر در کنکور سراسری استان گیلان شرکت می کنند، اظهارداشت: دانش آموزان برای موفقیت بیشتر باید ظرفیت‌های خدادادی خود را شناسایی کنند.

وی افزود: دانش آموزان همواره می خواهند بیشتر تاثیرگذار و نام‌آور شوند و این امر بسیار پسندیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه اولیا و مربیان با هدایت و تشویق دانش آموزان، استعدادهای بالقوه آنها را پرورش دهند، تاکیدکرد: ایجاد فضای مناسب برای رقابت در میان دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه امروزه شاهد ایجاد بسترهای رقابتی نامناسب در میان دانش آموزان هستیم که عواقب بدی به دنبال دارد.

جهان آرای با تأکید برلزوم استفاده درست از ظرفیت‌های ذهنی و فیزیکی دانش آموزان، افزود: مسئولان حوزه آموزش و پرورش باید زمینه رفاقت هرچه بیشتر و فعالیت‌های گروهی در مدرسه و خانواده را ایجاد کنند.

وی گفت: رویکرد جدید آموزش و پرورش فراهم سازی شرایط و بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برای رقابت سالم است.

چهارمین همایش تجلیل از دانش آموزان برتر انزلی با عنوان «جشن ستارگان» از ۲۸۲ دانش آموز برتر در رقابتهای فرهنگی، علمی، ورزشی، قرآنی و هنری این شهرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار