استاندار کردستان : هدف دولت اتمام سریعتر طرح‌های عمرانی با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم ​است

سنندج(پانا) - استاندار کردستان در بازدید از پروژهای در دست احداث عمرانی، ورزشی و راهسازی هدف دولت را اتمام سریعتر طرح‌های عمرانی با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم ​ دانست.

کد مطلب: ۸۶۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان : هدف دولت اتمام سریعتر طرح‌های عمرانی با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم ​است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بازدید از پروژهای در دست احداث عمرانی، ورزشی و راهسازی از جمله تعریض کمربندی آبیدر به ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج، اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی، اجرای سه راهی سنندج - مریوان و سقز، گردنه صلوات آباد، سالن 6 هزار نفری ورزشی گولان و تالار فرهنگ سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت:اجرای طرح های عمرانی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم است و دولت به منظور نزدیک شدن موعد تحقق این اهداف نهایت تلاش خود را در راستای بهره برداری از آنها انجام می دهد.

وی افزود: این طرح ها حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی دارند و تلاش ما این است تا بتوانیم با جذب این اعتبارات چند طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار شامل 500 میلیارد ریال برای گردنه صلوات آباد، 200 میلیارد ریال برای ورزشگاه 6 هزار نفری گولان، 100 میلیارد ریال برای طرح تعریض کمربندی آبیدر، 500 میلیارد ریال برای تالار فرهنگ سنندج و 150 میلیارد ریال برای طرح اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی در شهر سنندج است.

وی در پایان تصریح کرد: در بین این طرح ها، تالار فرهنگ کمترین میزان پیشرفت فیزیکی را دارد که علت آن عدم هماهنگی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری در برگزاری طرح مناقصه بود که این مشکل هم اکنون مرتفع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار