افتتاح مدرسه خیرساز در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - دبستان خیر‌ساز رضا گل نراقی در شهرقدس با حضورمعاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۴۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز در شهرقدس

در این مراسم یدالله شهبازبیگی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، شهری رئیس اداره نوسازی مدارس شهرستان‌های استان تهران ،حجت الاسلام جوکار امام جمعه ،علی اصغر ناصر بخت فرماندار،مسعود مختاری شهردار،صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش ،محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر قدس حضور داشتند.

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در سخنانی گفت:ما حدود 62000 دانش آموز داریم که به دلیل تراکم جمعیت باید تمام مدارس به طور دو شیفت فعالیت کنند ،در صورتی که از لحاظ قانونی باید هر مدرسه یک شیفت فعال باشد.

در ادامه یدالله شهبازبیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران نیزبیان کرد:مشکلات فضاهای آموزشی درشهرستانهای استان تهران بر کسی پوشیده نیست،همانطور که واقف هستید ما چیزی بالغ بر یک میلیون نفر جمعیت دانش آموزی داریم و همه این دانش آموزان نیاز به فضا دارند و این فضا با همراهی و همدلی مسئولین اگر همراه ما نباشند ما راه به جایی نخواهیم برد

علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرقدس نیز در سخنانی اذعان داشت: آنچه که امروز برای ما می ماند این اقدامات و کارهای خیری است که امثال شما بزرگوار انجام دادیدوما در مرز دو شیفتی شدن مدارس هستیم و اگر کوچکترین غفلتی انجام شود ، این واحدهای آموزشی ساخته نمی شدند ومدارس ما پرجمعیت می شدند.

وی درادامه افزود: ما مهاجرت‌هایی از تهران داریم،در مقطع ابتدائی جمعیت دانش آموزان به شدت درحال افزایش است وما تقاضاداریم مسئولین شهرقدس را دریابند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار