دبستان یک کلاسه خیر ساز روستای قاچیان شهرستان دیواندره کلنگ‌زنی شد

دیواندره(پانا) - با حضورفرماندار و مدیر کل نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان کردستان، مدیر آموزش و پرورش دیواندره و جمعی از مسئولین سطح استان و شهرستان، دبستان یک کلاسه خیر‌ساز روستای قاچیان دیواندره کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۸۶۵۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دبستان یک کلاسه خیر ساز روستای قاچیان  شهرستان دیواندره  کلنگ‌زنی شد

با حضورفرماندار و مدیر کل نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان کردستان و جمعی از مسئولین سطح استان و شهرستان، دبستان یک کلاسه خیر‌ساز روستای قاچیان دیواندره کلنگ زنی شد.

عبدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در آئین این کلنگ زنی ضمن تقدیر از خیر ارجمند حمید رضا شاه حسینی برای این اقدام ارزشمند و ماندگار اظهار داشت: آموزش و پرورش محوری ترین نهاد اجتماعی است؛ که ریل توسعه و پیشرفت کل جامعه از آن می گذرد؛ لذا با توجه به این حساسیت این دستگاه باید کاری کرد که این سیستم بدور از چالش و مشکل باشد؛ تا بتواند زمینه تحقق اهداف عالی را فراهم آورد.

وی در ادامه سخنانش گفت: یکی از چالش‌های بزرگی که آموزش و پرورش با آن روبرو است؛ مسئله فضاهای آموزشی است؛ که تا اکنون اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است؛ ولی متاسفانه جوابگوی نیاز واقعی سیستم تعلیم و تربیت نیست؛ امروز در سایه حمایت دولت تدبیر و امید و همچنی خیرین ارجمند؛ موفق شده ایم؛ در شهرستان دیواندره بخشی از این مشکلات را کاهش و اقدامات ماندگاری را صورت دهیم.

مدیر آموزش و پرورش دیواندره با اشاره به افتتاح 14 کلاس درس در طی یک ماه اخیر گفت: تمام تلاش ما در مجموعه ستادی آموزش و پرورش دیواندره بر این است؛ که با بهره گیری از ظرفیت عظیم خیرین مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی شهرستان را تا حدودی مرتف نماییم؛ که در همیت راستا تا چند ماه آینده انشالله شاهد افتتاح 14 کلاس درس دیگر خواهیم بود.

عبدی در پایان سخنانش با اشاره به این مطلب که ما در آموزش و پرورش دیواندره با دارا بودن بیش از15000دانش آموز، 1400پرسنل و 730کلاس درس جز شهرستانهای پر جمعیت استان هستیم؛ که این مهم توجه هر چه بیشتر مسئولین امر را می طلبد؛ که خوشبختانه این امر تاکنون محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار