آئین افتتاحیه مدارس خیرساز در شهرستان اسلامشهر

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهردر آئین افتتاحیه مدارس خیرساز گفت :مدرسه و دانشی که در آن فرا گرفته می شود، می تواند سنگ بنای محک جامعه باشد و هرچه نهاد تعلیم و تربیت پربار تر باشد، امنیت و آسایش جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

کد مطلب: ۴۱۲۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستانهای استان تهران، حسن حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح و بهره برداری از مدارس خیر ساز شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: مدرسه جایگاه ارزشمندی میباشدو همه اتفاقات خوب می تواند از دل مدرسه جوانه بزندو خوشا به حال خیرین مدرسه ساز که در این ثواب عظیم انسان سازی شریک هستند.

وی در ادامه افزود:مدرسه و دانشی که در آن فرا گرفته می شود ،می تواند سنگ بنای محک جامعه باشد و هرچه نهاد تعلیم و تربیت پربار تر باشد امنیت و آسایش جامعه نیز بیشتر خواهد بود و زندان کمتر خواهیم داشت و اخلاق جامعه رشد می کند، بنابراین کار خیر مدرسه ساز می تواند تمام اینها را شامل شود و دارای ارزش و جایگاه والایی نزد خداوند تبارک و تعالی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ،در ادامه از کمبود فضای آموزشی در شهرستان خبر داد وتصریح کرد: رپروژه مسکن مهر واوان بابرخورداری از 1540 واحد مسکونی فاقد فضای آموزشی است و نیاز مبرم به ایجاد مدرسه دارد.

حبیبی پور،از پروژه های در دست احداث و نیمه کاره مدرسه 15 کلاسه شهرک امام حسین(ع) ،پروژه نمازخانه مدرسه شهید کاظمی با پیشرفت فیزیکی 90 در صد و پروژه سالن ورزشی مدرسه امام سجاد(ع) که بعلت نداشتن اعتبار متوقف شده است، خبر داد و از خیرین استان دعوت کرد تا در احداث و تکمیل این پروژه ها دست یاری دهند و ثواب دنیا و آخرت را شامل حال خود نمایند.

وی تاکید کرد: 30 فضای آموزشی باقدمت بالای 40 سال داریم، که 6 باب از این مدارس در اولویت تخریب و بازسازی قرار دارند و در آینده ای نزدیک شاهد کلنگ زنی یکی از آنها بنام مدرسه شهید احمدی روشن خواهیم بود وهمچنین برای انشعاب آب و گاز مدارس افتتاح شده، مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان با پیگیری های فرماندار شهرستان ، توسط شهرداری اسلامشهر تامین گردید.

شایان ذکر است ،در این مراسم ،از زحمات مسئولین و دست اندرکاران مدارس خیر ساز ،بالاخص از مساعدت های محمد رضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، علیرضا کمرئی ،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، خانم حاجی فتاحی مادر زنده یاد مانا خوش بخت (خیر مدرسه ساز)و مسئولین اداره کل نوسازی و جامعه خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار