اجرای طرح "روشنا" در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم

یزد (پانا) - در طرح "روشنا" مشاور مذهبی جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان بصورت هفتگی در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم حضور پیدا می کند.

کد مطلب: ۸۶۱۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "روشنا"  در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم

"فاطمه تاج آبادی" معاون پرورشی دبیرستان فرزانگان، در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: هر هفته روزهای سه شنبه "آزاده نیکپور" رئیس حوزه علمیه مکتب الزهرا یزد، بعنوان مشاور مذهبی با حضور در مراسم صبحگاه دبیرستان فرزانگان دوره دوم به شبهات و سوالات مذهبی دانش آموزان پاسخ می دهد. او افزود: مشاور مذهبی، در ایام مذهبی خاص نیز برای دانش آموزان و دبیران سخنرانی می کند.
"شهناز هاتفی" رئیس اداره استعدادهای درخشان، در خصوص طرح "روشنا" اظهار داشت: در طرح "روشنا"، مبلغین و مشاورین مذهبی با هماهنگی که اداره استعدادهای درخشان با سازمان تبلیغات انجام میدهد؛ به مدارس سمپاد هدایت می شوند و پاسخگوی سوالات مذهبی دانش آموزان می باشند.
او خاطر نشان کرد: اگر رشد شناختی دانش آموز افزایش یابد، رشد اخلاقی، دینی و اجتماعی نیز در آنان به صورت توام ارتقا می یابد رئیس اداره استعدادهای درخشان ادامه داد: باید پتانسیل ها و بایدهای وجودی دانش آموزان نمود پیدا کند.
وی گفت: طرح "روشنا"محلی برای روشنگری و تبیین مسائل دینی و اخلاقی است.

"شهناز هاتفی" تاکید کرد: حضور روحانیون در مدارس استعدادهای درخشان به دلیل شبهاتی که در عرصه فرهنگی و دینی ایجاد می شود لازم و ضروری است. او افزود: طرح "روشنا" عاملی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار