مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت 150 مشاور مذهبی در مدارس استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی جاری 150 مشاور مذهبی در مدارس استانفعالیت می کنند که این میزان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد دارد .

کد مطلب: ۷۰۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز خراسان جنوبی، عباس لامعی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش با حوزه های علمیه استان اظهار کرد: حضور مؤثر روحانیون معزز در مدارس، زمینه ساز تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان و بصیرت افزایی آنان در مباحث مذهبی می شود و آموزش و پرورش از این امر استقبال می کند.

وی ، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کمیته همکاری های استان با دبیرخانه ستاد همکاری های آموزش و پرورش با حوزه های علمیه وزارت، تصریح کرد: قریب 70 درصد مفاد این تفاهم نامه در استان بومی سازی و اجرا شده است.


لامعی، از برگزاری گردهمایی ائمه جمعه، مدیران آموزش و پرورش و مدیران حوزه های علمیه استان در اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر 650 نماز ار مجموع یک هزار و 700 نماز جماعت اقامه شده در مدارس استان ، به امام ائمه جماعات روحانی اقامه می شود.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی ائمه جماعات مدارس، مشاوران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس یکی دیگر از مصوبات این نشست بود که تا پایان سال تحصیلی جاری اجرایی می شود.

خبرنگار پانا: محسن حسامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار