مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام 115 مشاور مذهبی به مدارس استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون 115 مشاور مذهبی به دبیرستان های دوره اول و دوم استان اعزام شده اند.

کد مطلب: ۸۷۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 115 مشاور مذهبی به مدارس استان

محمد علی واقعی در جلسه کمیته همکار های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزا ر شد، اظهار کرد: در سال گذشته 961 گفتمان دینی در تمام دوره های تحصیلی با مشارکت یکصد هزار دانش آموز و فرهنگی استان و با حضور اساتیدی از تهران و قم در مدارس استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزار دوره های آموزشی برای فرهنگیان استان در حوزه فرق و مذاهب، تصریح کرد: این دوره های آموزشی با هدف تقریب مذاهب، تقویت مودت بین فرق اسلامی و آشنایی بیش از پیش فرهنگیان با فرق و مذاهب با حضور فرهنگیان استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از همکاری 4 هزار ساعته حوزه های علمیه با آموزش و پرورش استان به صورت رایگان خبر داد و افزود: 20 روحانی برادر به صورت تمام وقت و همچنین 20 خواهر و برادر طلبه به صورت پاره وقت در مدارس مشغول فعالیت و ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به دانش آموزان دخترو پسر استان هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح بینات در مدارس استان ، ادامه داد: در این طرح 90 روحانی در شهرستان ها و مناطق استان با مدیران مدارس همکاری داشته و نماز جماعات مدارس را اقامه می نمایند.

واقعی؛ تصویب طرح روحانی معین در مدارس شهرستان بیرجند را مهم ترین مصوبه این جلسه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار