اعزام 700 مبلغ و مشاور مذهبی به مدارس استان خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی جاری به منظور ترویج و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی بین دانش آموزان بیش از 700 مبلغ و مشاور مذهبی در ایام مختلف به مدارس استان اعزام شدند.

کد مطلب: ۶۳۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، عباس لامعی در نشست کمیته همکاری های آموزش و و پرورش و حوزه های علمیه استان، اظهار کرد: سال تحصیلی جاری در بیش از یک هزار و 700 مدرسه استان نماز جماعت اقامه شده که از این تعداد یک هزار و 200 نماز به اقامت ائمه جماعات فرهنگی و مابقی به امامت روحانیون اقامه شد.
وی، با اشاره به رشد 70 نفری تعداد ائمه جماعات روحانی مدارس استان در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: برگزاری جشن تکلیف قریب 12 هزار دانش آموز دختر و پسر استان به صورت متمرکز در مساجد، مدارس و بقاع متبرکه یکی دیگر از فعالیت های آموزش و پرورش در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ نمار در مدارس استان به شمار می رود.
لامعی با بیان این که آموزش و پرورش دو بال پرواز دانش آموز در آسمان معرفت است، اضافه کرد: لازمه تحقق اهداف تعلیم و تربیت اسلامی در خراسان جنوبی تعامل روز افزون و همراهی سازنده حوزه و آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ارتقای کیفی مسائل تعلیم و تربیت را یکی از رویکردهای اساسی آموزش و پرورش در خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: استفاده از ظرفیت های روحانیت در کارهای فرهنگی، در قالب یک برنامه هدفمند و مشخص از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش خراسان جنوبی به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار