معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران :

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه تلویزیونی درسهائی از قرآن برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقه درسهایی از قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از برگزیدگان  مسابقه تلویزیونی درسهائی از قرآن برگزار شد

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اختتامیه بیست و ششمین و افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی درسهائی از قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در تالار شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

هاشمی افزود: 70 درصد مدارس و 110 هزار نفر از دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهرستان های استان تهران سال گذشته در این مسابقه شرکت کردند.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری برنامه تلویزیونی درس هائی از قرآن، لطف خداوند بزرگ را پشتوانه این برنامه و راز ماندگاری و جذابیت آن را اهداف الهی و خدایی دانست که آثار خوبی را در دانش آموزان داشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: برای اولین بار و همزمان با آغاز بیست و هفتمین دوره این مسابقات، پایه های ششم ابتدایی از مناطق ناحیه یک شهرری و اسلامشهر به صورت آزمایشی در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

در اختتامیه بیست و ششمین دوره از 93 دانش آموز برگزیده منطقه که موفق به کسب رتبه برتر در آزمون پایانی منطقه ای شده اند و از 22 مروج فعال با اهداء لوح و هدیه از موسسه ترویج فرهنگ قرآنی تقدیرشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار