معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران:

8 هزار پوستر مسابقات قرآن، عترت ونماز و طرح مصباح الهدی بین مدارس شهرستانهای استان تهران توزیع شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از توزیع 8 هزار پوسترسی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز و چهارمین دوره طرح مصباح الهدی با محوریت زندگینامه امام هادی علیه السلام در بین مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
8 هزار  پوستر مسابقات قرآن، عترت ونماز و طرح مصباح الهدی بین مدارس شهرستانهای استان تهران توزیع شد

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: به منظور تبیین اهداف ،جذب و راهنمایی دانش آموزان به فعالیت های قرآن،عترت و نماز، 8 هزار پوستر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و چهارمین دوره طرح مصباح الهدی در بین مدارس استان توزیع شد.

وی با اشاره به اهمیت مرحله ی آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز و چهارمین دوره طرح مصباح الهدی (امام شناسی و سبک زندگی اسلامی) با محوریت شناخت امام هادی علیه السلام گفت این پوستر ها نسبت به سال های گذشته زودتر در اختیار مناطق و مدارس استان قرار گرفتند و انتظار می رود با توجه به برنامه ریزی های دقیق در این زمینه نسبت به گذشته فعالیت های مفیدتری صورت پذیرد.

هاشمی افزود: در سال جدید مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل مختلف طبق دستورالعمل کتاب ندای رحمت و طرح مصباح الهدی به شیوه ای متفاوت نسبت به سال های گذشته در 6 مرحله انجام خواهد گرفت که سعی شده است در این مراحل دانش آموزان،همکاران فرهنگی و مناطق 21 گانه، فعالیت های مختلفی که فراگیر،ساده و روان و در عین حال مفید و تاثیر گذار باشد را انجام دهند.

وی نکته حائز اهمیت در این طرح را تلفیق برنامه های قرآن،عترت و نماز و برنامه های فرهنگی - هنری برای دومین سال در جشنواره های سرود و نقاشی همگانی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار