مدیر آموزش و پرورش بجنورد در مراسم قرائت پرسش مهر خبرداد:

"خانه پیشگیری" در بجنورد راه اندازی می شود

بجنورد (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: "خانه پیشگیری" در آینده ای نزدیک در بجنورد راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
"خانه پیشگیری" در بجنورد راه اندازی می شود

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در مراسم "قرائت پرسش مهر" ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و آرامش جامعه برگرفته از تلاش و زحمات نیری انتظامی است که باید از این تلاش ها قدر دانی کنیم.

وی در ادامه افزود: با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر مقدمات ایجاد "خانه پیشگیری" در بجنورد در حال انجام است که هدف اصلی آن آگاهی بخشی به اولیاء و دانش آموزان با مضرات مواد مخدر و پیشگیری از ابتلاء به آن است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی جشنواره نوجوان سالم برگزار می شود که بهره گیری از خلاقیت در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این جشنواره مورد توجه است.

اسدی با اشاره به کسب 65 درصد رتبه های برتر جشنواره استانی نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بجنورد در سال گذشته از کسب عنوان برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بجنورد خبرداد.

گفتنی است مراسم "قرائت پرسش مهر" به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آموزش و پرورش و مشارکت نیروی انتظامی و حضور مسئولین استان و شهرستانی صبح امروز در دبیرستان مصلی نژاد شهرستان بجنورد برگزار شد.

حامد شاکریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار