مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آغاز فرآیند نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری

تهران (پانا) - با طرح سوال رئیس جمهوری محترم فرآیند نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر 19 ،کلید خورد.

کد مطلب: ۸۵۷۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: همه ساله روز اول مهر ماه رئیس‌جمهور محترم سوالی به منظور شناخت و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های فرهنگی و هنری در دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء، مطرح می نماید که امسال نیز همچون سال های گذشنه زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی همراه با سوال رییس جمهور در مدارس نواخته شد.

وی با اشاره به سوال پرسش مهر 98-97 توسط رئیس‌جمهور محترم با عنوان «در سال گذشته چه مهارتهایی در مدرسه آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید؟ » تاکید کرد: پرسش مهر یک فراخوان همگانی است و هدف از طرح سوال فعال نمودن مدیران ، معاونین و مربیان پرورشی مدارس ، مشارکت حداکثری دانش آموزان و ایجاد انگیزه در دانش آموزان و فرهنگیان هنرمند و ادیب نسبت به مسائل تربیتی و روز جامعه می باشد.

فولادوند ادامه داد: دامنه اجرایی مسابقات پرسش مهر 19، از مرحله مدرسه تا مرحله کشوری است و ده رشته با عناوین، طراحی پوستر، نقاشی، کاریکاتور، عکس، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه ، وبلاگ ، سرود همگانی و نمایشنامه نویسی را در بر می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جهت تحقق اهداف و ترویج سیاست مدرسه محوری و توسعه فرهنگ مشارکت، در همه مدارس استان، نسبت به اجرای هرچه مطلوب تر این دوره از مسابقات، برنامه ریزی های لازم را انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار