مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آغاز احداث دومین پروژه کمیساریای عالی پناهندگان در شهریار

شهریار ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از شروع بکار ساخت دومین مدرسه توسط کمیساریای عالی پناهندگان در شهریار خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۵۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز احداث دومین پروژه کمیساریای عالی پناهندگان در شهریار

شروع عملیات ساخت دومین مدرسه توسط کمیساریای عالی پناهندگان در شهرستان شهریار با حضور مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار،‌ سرناظر نوسازی مدارس استان تهران، کارشناسان امور بین‌الملل کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و کارشناس امور اتباع استان تهران در شهرک اسد آباد شهریار انجام شد .

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این باره گفت: دومین پروژه آموزشی 9 کلاسه با تامین اعتبار توسط کمیساریای عالی پناهندگان و ساخت توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در شهرک اسد آباد شهریار آغاز شد.

فولادوند با اشاره به همکاری نزدیک دولت جمهوری اسلامی ایران و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل،‌ این فعالیت‌ها را فرصتی جهت نشان دادن وجهه صلح و دوستی ایران به جهانیان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در مهر ماه 97 اولین مدرسه کمیساریای عالی پناهندگان در شهریار افتتاح می‌شود، امید آن داریم با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزی در این شهرستان‌، پروژه جاری نیز جهت استفاده دانش‌آموزان این منطقه در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار