همزمان با سراسرکشور؛

مرحله دوم جشن عاطفه ها در اردبیل برگزارشد

اردبیل (پانا) - در مرحله دوم جشن عاطفه ها، دانش آموزان اردبیلی بیش از 170 هزار پاکت حاوی کمکهای نقدی خود وخانواده هایشان به کودکان نیازمند تحویل دادند.

کد مطلب: ۸۵۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم جشن عاطفه ها در اردبیل برگزارشد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در این آیین که بصورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی شاهد ناحیه 2 برگزار شد، گفت: با برگزاری این جشن ها بستر را فراهم می کنیم تا دانش آموزان بدون دعدغه تحصیل و زندگی کنند.

مصطفی کافی با بیان اینکه ماموریت آموزش و پرورش عملیاتی کردن تربیت دینی و اجتماعی است، اظهار داشت: وظیفه ماست تا صفات تعاون، ایثارگری و از خود گذشتگی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

وی افزود: با برگزاری این جشن ها صفت خداپسندانه انفاق در میان دانش آموزان و اولیا فرهنگ سازی می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز بیان کرد: از جمله اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل، آموزش و فرهنگ‌سازی کمک به دیگران در دوران کودکی و نوجوانی به دانش آموزان است و دیگری اینکه هیچ دانش آموزی به خاطر فقر از تحصیل بازنماند.

حسین دشتی با بیان اینکه از مردم نیکوکاراستان اردبیل خواستاریم تا از طریق روش‌های نوین الکترونیکی کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند، افزود: استفاده از روش‌های نوین علاوه بر شفاف‌سازی عملکرد و هزینه‌کرد کمک‌های مردمی، موجب می‌شود تا کمک‌های آنها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسد .

وی بهترین راه ارتباطی خیران با کمیته امداد را سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اعلام کرد و گفت: سیستم آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز از دیگر راه‌های ارتباطی خیران برای دستگیری از خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار